برای نووا

نووای عزیزم سلام.

پیامهای پرمهر ومحبت شما را خواندم و  اگر جویای حال ما باشی ملالی نیست جز نگرانی از اوضاع فشار شما ؛برای همین لازم دانستم چند نکته را به شما یادآوری کنم :

۱.من چیز مخفی با همسرم ندارم  و احتمالا اگه دیشب باهاش قهر نبودم بهش میگفتم که دکتره خوشتیپ بود و مطمینا بعید میدونم اندازه تو از این حرفم ناراحت میشد!

۲.همسرم حتی قضیه عشق اولمم میدونه و خب از طرفیم  اینقدر ازم مطمینه که کار بدی نمیکنم که تاحالا حرفی بهم نزده.و خب به نظرم هرکسی ممکنه  عشق اولو تجربه کنه و لزوما هم با همسرش نیست چون معمولا این مدل دوس داشتنا مال سنین پایینه و تو اون سن ازدواج نمیکنن.حالا اگه تو همچین تجربه ای نداشتی باید نگران خودت باشی چون به نظرم من یک دوره از زندگیم عاشقیو تجربه کردم و هروقتم یاد اون زمان میوفتم احساس خوبی بهم دست میده اما تو از بس وجودت پر از کینه و  نفرته که همیشه از همه متنفر بودی و به خودت اجازه عاشقی ندادی و مطمینا وقتی بزرگتر شدی حسرتشو میخوری.

۳.اولین کامنت تو برای ساعت دو نیم شب و آخرینش مال سه ونیم شبه !واقعا تو یک ساعت تمام داشتی پستای منو میخوندیو فشاری میشدی؟!

واقعا چرا؟!اونم ساعت دو نیم شب!

اون ساعت برای استراحته برای درآوردن خستگی روزانه نه اینکه بیای و وبلاگ منو بخونی و یک ساعت تماااام حرص بخوری.الان حالت چطوره؟بهتری؟سکته نکردی؟

۹تا کامت پر از فحاشی پر از حرفای رکیک آخرشم دیدی خالی نمیشی یا ممکنه من نخونده حذفشون کنم برداشتی پیام خصوصی گذاشتی تا مطمین شی خوندم؟!

مطمین باش همه پیاماتو خوندم خیالت راحت فقط لطفا دیگه بیشتر از این حرص نخور!من برای اون روح تو ارزش قایلم چون هرچقدرم فحاش و بی ادب باشی درونت یک روح هست که خداییه؛ البته مواظب باش تا شیطان تسخیرش نکنه چون به نظرم الان  وجودت بیشتر از هرزمانی پذیرای شیاطینه.

۴.شناخت تو کار سختی نیست و میتونم حدس بزنم کی هستی اما اینش اصلا مهم نیست به هر حال من تورو میبخشم اما به خاطر خودت دیگه سمت وبلاگ من نیا چون میترسم پستای من باعث بشه تا حال خودت بد بشه و  روح خدایی وجودت آسیب ببینه و سیاه شه.

آی پیت و یکی از پیاماییو که مودبتره رو میذارم تا اگه برای کسی با اسم دیگه ای کامنت گذاشتی بتونه متوجه شه که با چه کسی طرفه و بدونه خاصیت وجودیت فحشه و از حرفات ناراحت نشه.

به هر حال ممنونم از توصیه هات از اینکه نگران همسر و بچه من هستی که با آدمی مثل من زندگی میکنن  هرچند که به رکیکترین صورت ممکن اینارو بیان کردی اما من احساس میکنم تو واقعا دلسوز عزیزان منی برای همین ازت ممنونم.





نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 15:16

چرا انقدر کینه و نفرت داره خب؟

یکی از پستامو به خودش گرفته و ناراحت شده

میترا شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 12:36

ستاره جان چقد قشنگ گفتی
واقعا خیلی ها خیلیییی ها احتمالا تجربه عشق اول رو داشتن و نرسیدن بهش یا واقعا سنشون کم بوده
...
وچیزی نیست که بخاطرش خجالت کشید یا پنهانش کرد یا احساس کوچکی کرد
عالی گفتی عزیزم

ممنونم عزیزم❤️

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد