بوی باران

وَه که چه باران و هوایی
جانم !
جاده ها خیس و پر از وسوسه عشق
مگر میشود عاشق نشود آدم سرگشته در این فصل؟
بوی نم باران
باران و خیابان
با یار چه تلفیق قشنگی شود ای جان!

.......صبح که بیدار شدم پنجره رو باز کردمو بیرونو نگاه کردم دیدم بارون اومده نفس عمیق کشیدمو ریه هامو پر از بوی بارون کردم به به....

هوا هم ابریه و دلم میخواد تو این هوا پرواز کنم....

دیروز یه تخفیف ۵۵هزاری اسنپ برا روانشناس بهم داد منم دلو به دریا زدمو دوپونصد هم خودم هزینه کردمو یه مشاوره ده دقیقه ای اسنپ گرفتم به ارزش پنجاهو هفت هزارو پونصد ؛خلاصه آدم باید برای سلامتی روانش هزینه کنه جهنموضرر:)

عصری همسر اومد با یه کرانچی تندو آتشین در دست و عذرخواهی و آشتی کردیم ...

البته اون مشاوره ده دیقه ای هم بی تاثیر نبودو من برای اولین‌بار تو عمرم یکجا هزینه درست کردم ایشالا تصمیم دارم اگه بازم بهم تخفیف روانشناس خورد خودمم تا سقف سه هزار روش بذارم و دوباره مشاوره بگیرم چون ارزششو داره:)

دوس جان برای سومین بار براش پیام بی حجابی اومده و میگه باز باید ماشینش بخوابه ناراحت بود دفعه اولش وقتی بود که موهاشو کراتین کرده بود:)

عصری قراره باهاش بریم یه جای خوب .همین دیگه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد