همسایه شوهر دزد

چیه مد شده آدمای غیراجتماعی بیخود و بی ادب یاد گرفتن هی بیشعوریاشونو میذارن به حساب درونگرا بودنشون....

بابا آدمی که برخورد اجتماعی بلد نیس درونگرا نیس بیشعوره!

..........

دو روز پیش سوار آسانسور بودم تو طبقه پایین نگه داشتو زنوشوهر همسایه سوار شدن منم بهشون سلام دادمو شوهره هم باهام احوالپرسی کرد یهو دیدم چشای زنه یه جوری شد!!!اول منو سرتاپا برانداز کرد بعدشم یه نگاه بریم خونه جرت میدمی به شوهرش بعدشم لام تا کام دیگه بام حرفی نزد!در حالی که من قبلا هم با همین زنه معاشرت داشتیم و یه جورایی دوست بودیم و حرف میزدیم...

من فکردم اشتباه میکنم و بیخودی همچین فکری کردم اما امروز دوباره زنه رو دیدم و وقتی بش سلام دادم یه جواب کوتاه بادکرده بهم دادو رفت!!!!!!

اصن این به حدی بهم برخورده که نمیتونم هضمش کنم!

بخدا شوهرش یه یکو نیم متری خپل و زشته که پنجاه سالم سنشه  آخه چرا باید از احوالپرسی با اون عتیقه ناراحت بشه؟!!!!خوبه خودم دومتر شوهر دارما!

الان حال این مطلقه های طفلکیو میفهمم که میگن بعضی زنا همچین رفتار میکنن انگار میخوایم شوهرشونو بدزدیم !مگه من چه سر و سری میتونم با این آدم داشته باشم؟!من فقط به رسم ادب باهاش سلام دادم اصن اگه سلام نمیدادم بی ادبی نبود؟!!!فکر نمیکرد چقدر بیشعورم؟!

من  اگه خودم  تو همچین موقعیتی با شوهرم بودمو زن همسایه فقط به من سلام میدادو به شوهرم نه ؛فکر میکردم چقد گاوه طرف!




نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 14 شهریور 1403 ساعت 06:29

شاید فکر کرده شوهرش به تو چشم داره ما زنا حس ششم قوی داریم

عجب!!!!چرا شوهرش باید به من چشم داشته باشه آخه!!!!به نظرم حس ششمش قوی نیست یک زن شکاکه که به شوهر بدبختش مشکوکه

قره بالا سه‌شنبه 13 شهریور 1403 ساعت 21:58

بعضی‌ها فکر میکنن شوهرشون تحفه س

حالا تو که نمیشناسیش غییت نمیشه ؛بخدا شوهرش خیلی زشته ها خیلی!حدااقل یه نگاه به شوهرش بکنه نباید همچین فکری بکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد