کج فهم

یه چیزی که خیلی بده اینه که یه عده از حرفات  همون چیزیو برداشت میکنن که خودشون دوس دارن.

الان من نوشتم دلم نمیخواد دل کسیو بشکنم  و  یه  زنی خیانت کنم اومده میگه پس چرا با اینو اون چت میکنی و....

آخه آدم عاقل چت چه ربطی داره؟!

من حتی تو واقعیت هم خیلی با بقیه راحتم و چیزی هم نیست که بخوام قایمش کنم چون اصلا چیز بدی نمیدونم!

من اگه میگم نمیخوام خیانت کنم به زنی منظورم اینه که اگه اون چتو طولش میدادم ممکن بود کار به جاهای باریک بکشه و شیطون بره تو جلدم و .....

و در مورد تنها کسیم که ممکن بود همچین اتفاقی بیوفته همون بود ؛و به جز اون بعید میدونم مثلا با چت کردن اتفاقی بیوفته!

من کلا آدم راحتیم  و سریع هم با بقیه گرم میگیرم چه مرد باشه و چه زن و اصلا هم چیز بدی نمیدونم قضیه اونجاش بد میشه که طرفم همچین موردیه و پشتش یه احساس بیست ساله خوابیده....

بعدشم من هیچ ادعایی در مورد پاکی ندارم  اما اونایی رو که به من نسبت میدی هم شک نکن که صفتای وجودی خودتن که فکر میکنی همه اونجورین!کافر همه را به کیش خود پندارد.

 اصلا تو فکر کن من همونجوریم که تو فکر میکنی تو چرا حرص میخوری؟!



نظرات 2 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 09:13 https://matinzandy.blogsky.com/

از قضاوت دیگران ناراحت نشو دقیقا مطلب همونی هست که گفتی ، دیگران چیزی برداشت و قضاوت میکنند که در ذهن و عمل و ارتباطات خودشون هست

من زیاد به حرف بقیه توجه نمیکنم اما یه وقتایی واقعا شورشو درمیارن

تراویس بیکل سه‌شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 17:14 https://travisbickle4.blogsky.com/

ستاره جون گُه خوردن بهت حرف بد زدن

مرسی از حمایتت:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد