زن حامله

امروز با بچه جان داشتیم از یک کوچه رد میشدیم و همزمان چندتا ماشین پشت سرهم داشتن از کنارمون عبور میکردن و از روبرومونم یک زن حامله که شکمشو  مثل تمبک انداخته بیرون و  به طرز وحشتناکی چندش زشت و تهوع آور بود با دونفر دیگه داشتن میومدن .خدا به سر شاهده اگه کوچکترین برخوردی بین منو اون عن خانوم حمل کننده فاضلاب اتفاق افتاده باشه؛یهویی عن خانوم کناریش برگشت گفت هی خانوم زن حاملستا چرا حواستو جمع نمیکنی؟!منم یک لحظه موندم که این  چی میگه!!!

بعد گفتم خب زن حامله باید حواسشو جمع کنه ؛همون عن کناریش داد زد وقتی تو مثل گاو سرتو میندازی میای سمتش!!!!!!

بخدا اصلا به حدی شوکه شدم نفهمیدم چی بگم؛گفتم بی فرهنگ بیشعوری دیگه اون بچه هم مشخصه مثل خودته و رد شدم....

از صب سر همین قضیه اعصابم ناجور به هم ریخته و همش با خودم میگم کاش حدااقل بهش میگفتم گاو همون زن حامله و توله توراهیشه گاو تویی  و جدوآبات ....

یا میگفتم اونی که تو شکمشه عنه ب.ر.ی.نه تموم میشه نگرانش نباش.

البته این اتفاق تو بدترین تاریخ ممکن افتاد چون الان هورمونام به هم ریخته و اعصاب درستی ندارم  و همش اون صحنه تو ذهنم تکرار میشه و اعصابم به هم میریزه وگرنه  اگه در یک زمان دیگه ای اتفاق میوفتاد شاید با لبخندی از سر تقصیر اون ...... جان  میگذشتمو همونجا تموم میشد...




نظرات 1 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 28 شهریور 1403 ساعت 21:20

والا خوب جواب دادی
بعضی زنای حامله فکر میکنن ولیعهد رو باردارن
بابا یه اسگولی میشه مثل خودت دیگه

آخه فقط گفتم بی فرهنگ بیشعوری و بچتم مثل خودت میشه .مابقی حرفارو که نگفتم .
بخدا منم باردار بودم اصلنم دلم نمیخواس شکممو بندازم بیرون همش لباس گشاااد میپوشیدم که مشخص نباشه .
انگار حاملگی چه افتخاریه که شکمشو اینجوری انداخته بیرون یکیو هم با خودش را انداخته که به همه بلند اعلام کنه حاملست.بخدا لازم نبود اینقد زحمت بکشی تولت از تو شکمت پیداس دیگه.
زحمتیم نداره همه هم بلدن بچه بسازن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد